سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 سخنرانی شهید باکری - تخریب

سردار بدر شهید باکری

چهارشنبه 86 بهمن 17 ساعت 2:59 عصر

بعد از شهادت برادرش حمید و برخی از یارانش روح در کالبد نا آرامش قرار نداشت و معلوم بود که به زودی به جمع آنان خواهد پیوست . پانزده روز قبل از عملیات بدر به مشهد مقدس مشرف شد و با تضرع از آقا علی بن موسی الرضا (ع) خواسته بود که خداوند توفیق شهادت را نصیبش نماید . سپس خدمت حضرت امام خینی و حضرت آیت الله خامنه ای رسید و با گریه واصرار و التماس در خواست کرد که برای شهادتش دعا کنند .

  

 


نوشته شده توسط : تخریبچی

نظرات ديگران [ نظر]


سخنرانی شهید باکری

پنج شنبه 86 شهریور 15 ساعت 10:11 عصر

شهید مهدی باکری در یکی از سخنرانی های خود خطاب به برادران سپاهی می گوید :


« برادران ! تا بحال فکر کرده اند که یک پاسدار باید چه خصوصیاتی داشته باشد ؟ چگونه باید کار کند ؟ چگونه باید زندگی کند و چگونه باید بمیرد ؟ اینکه بعضی ها می گویند : « لا یکلف الله نفساً الا وسعها ؛ ما مکلف به تکلیفیم تا جایی که در توان داریم ». متأسفانه این را درست معنا نمی کند .
به نظر حقیر در مورد پاسدارها « توان » این نیست که یک روز از صبح تا شب کار کنیم ، عملیات انجام دهیم و بعد خسته شویم و به این آیه پناه آوریم  ، بلکه معنی « توان » این است که پاسدار باید آنقدر کار کند که از بی خوابی و خستگی چرت بزند ، بیدار که شد دوباره کار کند تا جایی که از حال برود و نقش زمین شود و اگر دوباره به هوش آمد به کار ادامه دهد . نیروهای ستادی هم همینطور مثلاً پاسداری که در پرسنلی کار می کند وقتی می تواند بگوید « در حد توان خود کار کرده ام » که آنقدر با قلم و کاغذ و خودکار کار کند که دیگر چشمانش نبیند
منبع : حماسه های بی نشان ص 131 


نوشته شده توسط : تخریبچی

نظرات ديگران [ نظر]


:لیست کامل یاداشت ها  :