سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 شهید حسین فهمیده - تخریب

شهید حسین فهمیده

یکشنبه 86 آبان 13 ساعت 7:0 صبح

 

وی فرزند محمد تقی است که در خانواده ای مذهبی در یکی از روز های بهاری اردیبهشت 1346 ( مثادف با سوم محرم ) در شهر خون و قیام ، در خانه ای محقر و کوچک در محله ی پامنار قم چشم به جهان گشود . دوران کودکی را همراه باسایر فرزندان خانواده و در کنار برادرش داوود که وی نیز سه سال بعد از شهادت محمد حسین به فیض شهادت نایل آمد با صفا و صمیمیت در زیر سایه ی محبت و توجه پدر و مادری مهربان سپری کرد .

وی فرزند محمد تقی است که در خانواده ای مذهبی در یکی از روز های بهاری اردیبهشت 1346 ( مثادف با سوم محرم ) در شهر خون و قیام ، در خانه ای محقر و کوچک در محله ی پامنار قم چشم به جهان گشود . دوران کودکی را همراه باسایر فرزندان خانواده و در کنار برادرش داوود که وی نیز سه سال بعد از شهادت محمد حسین به فیض شهادت نایل آمد با صفا و صمیمیت در زیر سایه ی محبت و توجه پدر و مادری مهربان سپری کرد .در سال 1352 به مدرسه رفت و کلاس اول تا چهارم ابتدایی را با یک معلم روحانی طی کرد . سال پنجم ابتدایی و اول و دوم راهنمایی را به دلیل انتقال خانواده اش به کرج در دو مدرسه در این شهر گذراند .

در همین دوران بود که به واسطه ی حوادث انقلاب روح وی نیز مانند ملیون ها جوان و نو جوان دیگر کشور دچار تحولات عظیمی گردید .

شخصیت او او با داشتن خانواده ای متدین و مذهبی و شرایط خاص شهر مقدس قم و نیز زمینه مساعد روحی به گونه ای شکل گرفت که سرشار از دین و فرهنگ غنی اسلام بود .


نوشته شده توسط : تخریبچی

نظرات ديگران [ نظر]


:لیست کامل یاداشت ها  :